zaterdag 3 april 2010

Bijna totaal -- in cijfers

Er is nog wat op komst, oa een complete verzorgtas van mamasha die bij mijn schoonzus staat die mij al sms'te dat ze SUPERmooi is en eventueel nog wat postpakketten die ik via via (een vader die bij de post werkt is soms handig) hopelijk nog ga kunnen onderscheppen voor ik dinsdag vertrek.

Maar hier in cijfers al wat ik tastbaar bij mij heb:
47 slabbetjes, al dan niet met mouw
17 knuffels en knuffeldoekjes
9 stuks speelgoed
20 paar sloefkes
13 sjaals
13 warme mutsen
2 paar babywantjes
5 lakentjes
9 t-shirts
5 pamperzakjes
9 babytruitjes
4 rokjes en 1 pofbroekje
8 jurkjes
1 body
1 setje muts-jasje-sloefkes
1 setje muts-sloefkes-zakje
7 geurzakjes
10 paar knielappen
1 broekje
8 zomerhoedjes/mutsjes
12 labeldoekjes
11 tuttenhangers/koorden al dan niet met tutje eraan
1 complete verzorgtas
16 babydekentjes.

en zoals ik al zei: er is nog wat op komst.

Daarnaast stuurden/leverden vele mensen ook nog iets mee op in hun pakket, wat ze niet zelf maakten: kleertjes, tetradoeken, tutjes, lakentjes, badsetjes, speelgoed... Sommige naar eigen zeggen minder creatieve madammen vulden hiermee zelfs een volledig pakketje.
Dit heb ik niet op blog gezet, maar is wel goed aangekomen en ook deze zaken heb ik zorgvuldig gesorteerd en bijeen gezet.
Dit alles tesamen (de zelfgemaakte spullen + de andere opgestuurde/afgeleverde dingen) vormde dat een pakket van 1m70 lang, 0.80m breed en 0.60m hoog.
Maw ik heb chance dat ik met ne kangoo met grote koffer rijd, want daar moet ook nog een (tweedehands) wandelwagen en een relax bij.

Dit zijn slechts getallen....
En daarin zit nog niet meegeteld: de meters stof die erin zitten en de uren die jullie achter de naaimachine/haakpen/breinaalden hebben gezeten en ook niet de kilo's post die de facteur tot aan mijn deur heeft gesleept. Want dat kan ik niet weten/heb ik niet bijgehouden.

En de kwantiteit is één ding.... hoe schoon zijn al die dingen niet? Waw, nog nooit zo ne schonen uitzet bijeen gezien! Kwaliteit is het dus zeker ook.

Zijn we goe of zijn we goe?

4 opmerkingen: