maandag 29 maart 2010

Een mysterie...

Ik had vorige week ook al een pakje in de bus gekregen zonder naam op, maar aan de stijl en de poststempel kon ik toen afleiden van wie het kwam... Maar vandaag kwam een echt mysterie deze richting uit:
In het pakje zaten twee shirtjes, een rammelaar en 2 eendenkettingkjes en ze komen uit 8265 ZE Kampen Nederland... het doet niet meteen een belletje rinkelen. Hulp bij het ontrafelen van dit mysterie is welkom :-) Maar alleszins een heel leuk pakje! (update: mysterie is opgelost!)


Een ander pakje kwam ook uit Nederland en daarin zat een superschattig konijntje (met ook een belletje erin) en werd gemaakt door Dutch Apple


Alweer heel erg bedankt!!

3 opmerkingen:

  1. Ah gelukkig Wee Bunny is aangekomen pffffewwww.. ik dacht even dat hij een wereldreis ging maken ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou misterie opgelost. Pakketje komt van mij. Stom helemaal vergeten om er even een briefje bij in te doen. Fijn dat het in ieder geval goed is aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. D8 ga mijn eigen spellingsfout even verbeteren, lukt dus niet maar moet dus mysterie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen